O nas
Aro-Maths to placówka edukacyjna, która powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie osób poszukujących solidnego wykształcenia matematycznego. Naszym celem jest dostarczenie kompleksowego wsparcia w nauce matematyki na wszystkich etapach kształcenia, aby umożliwić naszym uczniom sprawną i satysfakcjonującą naukę oraz funkcjonowanie w dzisiejszym świecie.
Nasze zasady
Nasi wykwalifikowani nauczyciele zapewniają wysoką jakość edukacji matematycznej.
Innowacyjność
Dostępność
Profesjonalizm
Dostarczamy edukację matematyczną na wszystkich etapach kształcenia, aby każdy mógł rozwijać swoje umiejętności. Jedna lekcja trwa 60 minut.
Stosujemy nowoczesne metody nauczania, aby uczniowie mogli łatwiej zrozumieć i polubić matematykę.
"Matematyka jest alfabetem za pomocą którego Bóg opisał Wszechświat"
Galileusz
Dlaczego matematyka jest ważna?
Nasze motto nie jest przypadkowe, bo rola matematyki w nauczaniu i w życiu codziennym rośnie. Z analiz wykonanych przez agencje doradztwa personalnego oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego wynika, że największe szanse na rynku pracy mają obecnie absolwenci uczelni technicznych i ekonomicznych. To oznacza, że rozbudzanie zdolności matematycznych od najmłodszych lat może mieć kluczowe znaczenie dla przyszłości młodego człowieka. O rosnącej roli matematyki świadczy również fakt, że od 2010 roku wszyscy uczniowie podchodzący do egzaminu maturalnego, muszą zdać egzamin z matematyki.
Dlaczego uczniowie mają kłopoty z matematyką?
Choć w powszechnych szkołach pracuje wielu znakomitych i doświadczonych matematyków, nauczanie matematyki w szkole często bywa nieskuteczne. Przepełnione, ponad 30- osobowe klasy i mało urozmaicone lekcje powodują, że wielu uczniów jest zagubionych i ma kłopoty ze zrozumieniem przerabianego materiału. Brak indywidualnego podejścia do ucznia skutkuje również tym, że „skrzydeł” nie mogą rozwinąć bardzo uzdolnieni uczniowie.
Wiemy jak temu zaradzić!
Dlatego w Aro-Maths stawiamy na indywidualną pracę z uczniem i zajęcia w małych grupach. Zajęcia prowadzone są w trybie indywidualnym lub w małych, 2-4 osobowych grupach. Z naszych doświadczeń wynika, że tylko praca w małych grupach gwarantuje szybkie i efektywne przyswajanie przekazywanej wiedzy.